Groep 5B

Hallo allemaal,

Ik ben juf Ragonda en ben na de meivakantie van schooljaar 2022-2023 gestart aan een heel nieuw avontuur op De Paradijsvogel.
Voor mij is de 'gouden driehoek' (samenwerking tussen ouder - school - leerling) van groot belang.
Met elkaar zorgen wij voor een vertrouwde omgeving voor de kinderen en zorgen wij er voor dat bij ieder kind het beste naar boven kan komen.

Mocht u iets met mij willen bespreken of aan mij door willen geven? Stuurt u mij dan een mail of loopt u na schooltijd even langs.

Ik ga er samen met de kinderen een gezellige tijd op De Paradijsvogel van maken.

Juf Ragonda

Hallo,

Ik ben Daniëlle Meijer en dit jaar 4 dagen de juf van groep 5B!

Ik sta op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag voor de groep. Op maandag zal juf Ragonda voor de klas staan.

Sinds 2012 sta ik voor de klas en heb al in verschillende groepen les mogen geven,  Vooral in de middenbouw, want dat vind ik de leukste bouw.

Gezelligheid en het welbevinden van de kinderen staat voor mij op nummer 1 en ik zal er dan altijd alles aan doen om ieder kind zich thuis te laten voelen op school.

In mijn vrije tijd ga ik graag op stap met vrienden.
Zo zijn concerten en festivals, activiteiten, waar je mij een plezier mee doet.

Tevens wil ik ooit nog eens een reis door Japan maken. Sinds kleins af aan ben ik gefascineerd door deze cultuur en natuur.

Als u een vraag heeft kunt u altijd een afspraak maken of mij een mailtje sturen.

Daniƫlle Meijer